loading...
«نـــیـــوز فــــان»
ElHaM بازدید : 35 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
وقتی که از دوری تو تموم میشه تحملم / دادمیزنم توی دلم خیلی دوستت دارم گلم

.

.

.


حکایت بعضی عشقها شبیه قصه نوح است(طرف ازترس طوفان میادسراغت)

بعضی شبیه قصه ابراهیم(باید همه چیزتو براش قربانی کنی)

بعضی شبیه قصه مسیح(آخرش به صلیب کشیده میشه)

اما بیشتر عشقاشبیه قصه حضرت موسی هستن

(یه کم که دورمیشی یه گوساله جاتو میگیره)

خدایا ; چند + چند کنم تا اونی که این اس رو میخونه بفهمه چقدر دوسش دارم!
.

.

.

درهواى عشق پاکت از همه رهاترینم حسرتى به دل ندارم تو که باشى،بهترینم…!

.

.

.

گاهی دلم میخواهد بروم یک گوشه بنشینم پشتم را بکنم به دنیا پاهایم را بغل کنم و بلند بلند بگویم:

من دیگه بازی نمیکنم!!

.

.

.

باران میبارد به حرمت کداممان نمیدانم!

من همین قدرمیدانم باران صدای پای اجابت است

خدا باهمه جبروتش دارد ناز میخرد نیاز کن.

.

.

.

جیرجیرک به خرس گفت:دوستت دارم

اما خرس گفت:الان وقت خوابمه!

خرس به خواب زمستونی رفت و نمیدونست عمر جیرجیرک فقط ۳روزه

.

.

.

چرا غم میخوری ازترس مردن؟

مگر آنها که غم خوردن نمردن ؟

.

.

.

وقتی توی لحظه هام عشق تو رو کم میارم ، به دلم هزار و یک غم میارم ، توی چشمات خودمو گم میکنم ، آسمون دلمو نم میکنم ، پر بارون میشم از دیدن تو ، پر آرزو واسه چیدن تو ، گرچه داشتنت برام خیالیه ، بی تو اما زندگی چه خالیه…

.

.

.

یه روز یه جنگل بود که درخت نداشت.یه شکارچی بود که تفنگ نداشت.

یه تفنگ بود که فشنگ نداشت.بعد اون شکارچی با اون تفنگ که فشنگ نداشت

یه گوزن شکار کرد که شاخ نداشت گوزن را انداخت توی کیسه که ته نداشت

این داستان که نویسنده نداشت نویسنده هم اسم نداشت

هر چند این داستان سر و ته نداشت ولی ارزش سرکار گذاشتن رو که داشت…

.

.

.

BBC

EURO NEWS

CNN

IBC

MBC

Aljazire

Alarabi

همه اعلام کردن که تو منو خیلی دوست داری!

آره؟؟؟خوب به خودم میگفتی!!!

.

.

.

اینقدر دوستت دارم بشنوی خنده ات می گیره ،

تو نگام میکنی و دلم تو چشمات می میره ، اینقدر دوستت دارم

حوصلتو سر می برم ، نکنه یه روز بگی که دیگه دوستت ندارم…

‘دوستت دارم’

.

.

.

دلتنگی خیابان شلوغی است،که تو در میانه اش ایستاده باشی.

میبینی می آیند! میبینی می روند!و تو همچنان ایستاده باشی!

.

.

.

میدونی بازی روزگار چیه؟ این که تو چشم بزاری من قایم شم بعد تو یکی دیگه رو پیدا کنی.

.

.

.

او ضمیر مفرد غایب نیست او همه دنیای من است.

.

.

.

قشنگی فاصله در این است که گاهی به یادمان می اندازد کسی هست تا دلتنگش شویم.

.

.

.

روزی اگر نبودم،

تنها آرزوی ساده ام این است;

زیرلب بگویى:

“یادش بخیر”

.

.

.

مهربانم، ای خوب! یاد قلبت باشد ، یک نفر هست اینجا بین آدم هایی که همه سرد و غریبند با تو ، تک و تنها به تو می اندیشد… و کمی دلش از دوری تو دلگیر است.
مهربانم، ای خوب!یاد قلبت باشد ، یک نفر هست که چشمش به رهت دوخته بر در مانده شب و روز و دعایش این است… زیر این سقف بلند، هر کجایی هستی به سلامت باشی و دلت همواره محو شادی و تبسم باشد.

.

.

.

گر چه افتاد ز زلفش گره ای در کارم

همچنان چشم گشاد از کرمش میدارم

.

.

.

بر بزن یکبار دیگر حکم کن ، اما نه بی دل!حکم دل:هر که دل دارد بیاندازد وسط ، من و تو دلهایمان را رو کنیم ، دل که روی دل بیفتد عشق حاکم میشود ، پس به حکم عشق بازی میکنیم ، این دل من ، رو بکن حالا دلت را ! دل نداری ؟ بر بزن اندیشه ات را ، حکم لازم : دل گرفتن ، دل سپردن ، هر دو لازم ، عشق لازم , عشق لازم …

.

.

.

اگر یقین داشته باشیم ؛ روزی من و تو پروانه میشویم ، بگذار روزگار هرچه میخواهد پیله کند

.

.

.

دیر باریدی باران ، دیر … من مدتهاست در نبودن کسی خشکیده ام

.

.

.

حرفش را ساده گفت من لایق تو نیستم!

نمیدانم خواست لیاقتم را به من یاد آوری کند یا خیانت خودش را توجیح!

.

.

.

بغض هایت را برای خودت نگه دار گاهی سبک نشوی سنگین تری.

.

.

.

اندیشه ات را با هر که می پرورانی خوش به حالش مرا همین بس که دوستت دارم.

.

.

.

دیروز در دادگاه دلم / مغز من قاضی بود

متهم قلبم بود / جرم من عشقم بود

عشق من یاد تو بود / حق من اعدام بود !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 236
  • بازدید کلی : 1,392